2015. március 8., vasárnap

Reakciók az új Bosszúállók trailer kapcsán

Szokásom szerint megint kicsit elmaradva, de annál nagyobb lelkesedéssel írom most ezt a bejegyzést. Szerdán ugyanis nagy meglepetésemre kijött a harmadik előzetes a Bosszúállók: Ultron kora című filmhez, amit szerény személyem már nagyon vár. Ami azt illeti, nagyon meglepett a trailer, mert sehol nem olvastam róla, hogy a Marvel mostanában megmutat a közönségnek még egy trailert, de szeretem a meglepetéseket, szóval lássuk azt az előzetest!
Elindul a videó, tájkép, vágás egy titokzatos épületre (talán egy egykori kórház lenne?), amit már a korábbi videókban is láttunk, majd pedig megszólal Ultron. Na, itt már megvett kilóra a Marvel, mert elsősorban Ultron miatt várom nagyon ezt a filmet. Az eddigiek alapján ugyanis egy nagyon kemény főgonosznak néz ki, ráadásul meglehetősen ördögi hangja van (nagyon remélem, hogy feliratosan is fogják majd vetíteni a filmet, mert én nem vagyok hajlandó egy elfuserált szinkronhangot hallgatva végignézni ezt a filmet!), majd láthatunk egy csomó robbanást, illetve Ultron tovább monologizál. Ezután végre meglátjuk kedvenc szuperhőseinket, legelőször is Tony Starkot, aki épp arról beszél, hogy egy páncélt akart tervezni, de annál valami sokkal rosszabbat hozott létre (ez lenne ugyebár Ultron). További robbanás, némi nézeteltérés a szuperhősök közt, de aztán atyaég 1:08-nál az a vágás a csapatról nagyon epic! Nem ragozom tovább, mert a trailer további részében is rengeteg akciójelenet van, de szeretném kiemelni azt az egy-egy jelenetet, amiben az ikrek, Wanda és Pietro Maximoff (azaz Skarlát Boszorkány és Higanyszál, akiket az Amerika kapitány - A tél katonája stáblista utáni jelenetében már elcsíphettünk) megmutatják a szuperképességüket. Már korábban is voltak olyan jelenetek, amikben megcsillogtatták tudásukat, de a mostaniakat valamennyire többnek érzem a korábbiaknál.
Az előzetes végén pedig megjelenik a film címe, ám ekkor én éreztem, hogy jó Marvel módra lesz még valami a videó a végén, és hát persze hogy igazam lett! A legeslegutolsó percekben ugyanis kaphattunk egy apró képet arról, hogy fog kinézni Vízió, aki az előzetes hírek szerint Ultron teremtménye lesz, aki teremtője ellen fordul.
Hát ennyi lenne röviden az új előzetes és pár információ róla. Én már nagyon-nagyon várom, hogy nálunk is bemutassák a filmet, és végre beülhessek rá! A magyar bemutató május 7.-én lesz.




Nincsenek megjegyzések: