2016. március 19., szombat

Információmorzsák #7

Az előző bejegyzésemben pótoltam a legutóbbi mozizásom véleményezését, a mostani bejegyzés pedig a nemrégiben nyilvánosságra hozott trailerekről fog szólni, egész pontosan azokról, amik leginkább érdekelnek engem. Főleg saját gondolatokat fogalmazok meg a videókról, de azért felhívom majd pár érdekességre is a figyelmet. Vágjunk bele!

Az első trailer egy sorozathoz kötődik. A sorozatnézési szokásaimat tárgyaló tavalyi bejegyzésem óta nem igazán foglalkoztam ezzel a témával a blogon, aminek több oka is van. A legegyértelműbb ok az, hogy lusta vagyok :D Sorozatokról nem olyan egyszerű véleményt alkotni, hiszen előfordulhat, hogy egyik epizód tetszik, a másik meg nem, egyszer imádod a sorozatot, máskor meg legszívesebben fenékbe billentenéd a készítőit. Valamint a gondolataimat sem olyan egyszerű összefogó egésszé formálni, mint ahogyan a könyveknél vagy a filmeknél szoktam csinálni. Így jelen állás szerint a sorozatok továbbra is a háttérben maradnak, de ha valamelyik sorozatommal történik valami, arról biztosan fogok majd írni, legalább ezáltal is tudjátok követni, hogy milyen sorozatokat nézek (már ha persze érdekel valakit).
A hosszú bevezető után jöjjön a lényeg! Múlt héten kiadták az első olyan előzetest a Trónok harca legújabb, áprilisban kezdődő évadához, amiben végre tényleg láthatunk is valamit. Az eddigi teaserek a korábbi évadok képeiből és szövegeiből álltak össze, de ezúttal egy remek kis ízelítőt kapunk abból, hogy mi is vár ránk Westeroson. Személyes kedvencem a trailerből a vége, amikor Bran áll és az Éjkirállyal néz szembe. Ott konkrétan sikítottam, amikor először láttam.
Íme a videó:

A második videó az Amerika Kapitány: Polgárháború című filmhez érkezett. A megjelenése előtti napon kiadtak egy sneak peeket, amiben bejelentették a másnapi dátumra a trailert. Onnantól fogva a megtekintéséig remegtem és izgultam, annyira kíváncsi voltam. Szerencsére nem okozott csalódást ez az előzetes sem. Továbbra is Steve és Bucky kapcsolata, valamint a Kapitány és Vasember közötti ellentét van kihangsúlyozva, és bár nem sokat árul el a film történetéből (Zémó báró például még mindig nem mutatkozott), a hangulatot megadja. A Párducot is többet láthattuk, de a kedvenc részem (és szerintem nem vagyok egyedül ezzel) a trailer vége volt, amikor beköszönt Pókember!!!!! Ja, és a Hangyás jelenet se volt semmi! Alig várom a májust, hogy végre láthassam a filmet!
Trailer:

Azonban nem csak a Kapitány kalandjai miatt várom a májust, hanem azért is, mert az X-Men mutánsai akkor fognak szembeszállni a legerősebb és legősibb mutánssal, Apokalipszissel. Ehhez a filmhez ezen a héten csütörtökön, számomra abszolút meglepetésként érkezett meg az újabb előzetes.
Láthatunk pár képkockát Apokalipszis születéséről, az újabb fiatal mutánsokról és arról is, ahogy felsorakoznak az X-Menek a Négy Lovassal szemben. Ettől a filmtől is azt várom, hogy eláll tőle a lélegzetem, s remélem, nem fog majd csalódást okozni. Kedvenc rész? Talán Quicksilver jelenetei, Apokalipszis mondatai és a videó elején a beszélgetés X professzor és Magneto között.
Itt az előzetes:

Mára ennyi fért az Információmorzsák rovatba. Ezzel be is hoztam a blogos lemaradásaimat, de egyelőre nem tudok semmi biztosat mondani azzal kapcsolatban, hogy mikor érkezik legközelebb bejegyzés. Filmes részről csak akkor írok, ha látok valami igazán jó filmet (moziba legkorábban áprilisban megyek), könyves részről pedig még nem találtam ki, mi lesz a következő olvasmányom. Természetesen ha bármi, a kedvenceimmel kapcsolatos érdekesség felkerül a netre, arról biztosan fogok majd írni, és attól sem kell tartani, hogy esetleg hónapokra eltűnnék, mindenféleképpen fogom hozni a kritikáimat továbbra is! :)

Nincsenek megjegyzések: