2014. szeptember 5., péntek

Trónok harca-póló és ami vele jár

Tegnap épp az egyetemen fogyasztottam ínycsiklandozó ebédemet szaktársaim társaságában, amikor feltűnt az ebédlőben egy sárga pólós fiatalember. Mivel nőből vagyok, hamar megállapítottam, hogy a kinézete sem rossz, de a pólója jobban lekötött, ugyanis egy szarvas volt rajta az "Ours is the Fury" és a "Baratheon" szavak mellett. Igen, aki tudja, mi is az a Trónok harca, az valószínűleg érti, miért voltam annyira elájulva attól a ruhadarabtól.
Ennek az ismeretlen fiúnak köszönhetően a "Milyen jó lenne, ha ezt kapnám ajándékba" listám újabb tétellel bővült, ugyanis mostantól sikítva ugranék azon ismerősöm nyakába, aki meglepne egy ilyen ajándékkal. Mondjuk, azt még nem döntöttem el, az én pólómon melyik ház címere és mottója díszelegne: a Stark és a Targaryen az a két ház, akiknek én "szurkolok". Az is lehet, ha nagyon nem bírok magammal, akkor majd én megajándékozom saját magam egy ilyen remekbe szabott pólóval :)

Nincsenek megjegyzések: