2014. október 1., szerda

Információmorzsák

- Megnéztem a Gotham második részét, és meglepően jobb volt, mint az első. Ha tartják ezt a szintet, a végén még megkedvelem ezt a sorozatot.

- Van új trailer az Interstellar című filmhez (nem részletezem, nézzetek utána). Itt a link:
http://www.imdb.com/video/imdb/vi1586278169

- Nem olvastam egy betűt sem Az útvesztőből, és ezért nagyon mérges vagyok, mert rettentően kíváncsi vagyok már, hogy mi fog történni.

- Voltam ma a Színház téren könyveladás ürügyén, és épp valami rendezvényhez készülődtek, színpadot állítottak, stb. Volt a színpadrendezők között egy magas, szőke, szemüveges srác, akiről le se tudtam venni a szemem, míg a vevőmre vártam. Azt hiszem, szerelmes lettem (már megint). :)

Röviden ennyit, majd holnap jelentkezem, ha lesz valami megosztanivalóm veletek. Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések: