2016. december 15., csütörtök

Golden Globe-jelölések 2017

Kicsit megkésve írom meg ezt a bejegyzést, mivel teljes mértékben elfelejtettem, hogy én a díjkiosztó szezon kapcsán mindig szoktam szólni pár szót a Golden Globe-ról, illetve az Oscarról.
Hétfő délután kihirdették a 2017-es Golden Globe jelöltjeit. Ezúttal nincs olyan kiemelkedő favoritom, mint amilyen a Saul fia volt a 2016-os szezonban, úgyhogy egyelőre a nyugodt kívülálló tekintetével tanulmányozom a jelöléseket és a díjazásokat (titkos favoritom a Kaliforniai álom, amit a Whiplash rendezője készített, s tervben is van, hogy megnézem moziban, szóval előfordulhat, hogy az Oscar-jelölteket bemutató bejegyzésemben már erősen fogok kampányolni a film mellett). Meglepetésből ezúttal sincs hiány, én például nagyot néztem Jonah Hill és Ryan Reynolds jelöltségén, mivel az ő filmjeik eléggé elütnek a többi felsorolttól. Hiányolom Martin Scorsese Silence című filmjét, mert abszolút pozitív visszhangokat hallottam a filmről, s nem mellesleg a trailere is nagyon hatásosra sikeredett. A jelöltek többségével azonban meg vagyok elégedve, az eddigi kritikák alapján várható volt a Kaliforniai álom, a Moonlight és A régi város dominanciája.
A televíziós részlegnél van egy konkrét sorozat, aminek rettentően szurkolok, ez pedig az American Crime Story: The People vs. O. J. Simpson, ami már az Emmyn is jó pár díjat bezsebelt, s remélhetőleg itt is elismerik a készítők és a színészek munkásságát (főleg Sarah Paulson alakítását, aki zseniális az ügyvédnő, Marcia Clark szerepében).
A díjkiosztóra 2017. január 8.-án kerül sor, a gálát a népszerű amerikai komikus és talkshow-műsorvezető, Jimmy Fallon fogja vezetni.

A teljes lista a jelöltekről megtalálható az alábbi linken:
http://www.imdb.com/golden-globes/nominations?pf_rd_m=A2FGELUUNOQJNL&pf_rd_p=2752644862&pf_rd_r=1Q078TJDD8JKD9XTDPCS&pf_rd_s=top-1&pf_rd_t=60601&pf_rd_i=golden-globes&ref_=fea_gg_nav_i3

Nincsenek megjegyzések: