2015. november 15., vasárnap

Információmorzsák #4

Egy hosszabb kihagyás után ismét itt van az Információmorzsák rovatom, melynek keretén belül pár, nemrégiben történt filmes eseményre hívnám fel a figyelmet, és egyben fogalmaznám meg a saját véleményemet róluk :)

Az első és legfontosabb hír: pénteken megérkezett A hűséges - 1. rész című film első előzetese. Nem számítottam rá, hogy mostanában fog érkezni így alaposan meglepődtem, amikor megláttam a neten. Elsőre nem sok mindent fogtam fel belőle, mivel Miles Teller első megjelenésénél lezúgtam a székemről az asztal alá. Második alkalommal artikulátlan hangok kíséretében dobáltam szét a papírjaimat, a tollamat és csapkodtam az asztalt (úristen, az a folyosón végigvonulós rész, én annál a résznél tuti elájulok a moziban, de minimum magamra borítom a pattogatott kukoricát). Harmadszorra már kezdtem észlelni valamit a történetből is, és végül negyedik nekifutásra sikerült minden információt megemésztenem. Akárcsak a legutóbbi film, ez is rendesen eltér a könyvben leírt dolgoktól, de ettől függetlenül nem esem kétségbe, mivel engem A lázadó filmváltozata is nagyon meggyőzött, így abban reménykedem, hogy ahhoz hasonlóan ez a rész sem fog csalódást okozni.
Itt a trailer:



Amennyire örülök a fenti trailernek, legalább annyira csalódott vagyok, amiért a jövő májusban érkező Amerika Kapitány: Polgárháború című filmhez MÉG MINDIG nincs előzetes. A Marvel korábban már október végén, legkésőbb november elején kiadta a következő év tavaszán várható filmjéhez a trailert, most pedig csak a nagy semmi van... A hírek szerint sajnos még legalább egy hónapot várnom kell, mivel a Disney (aki ugyebár pár éve megvette magának a Marvelt) úgy döntött, az új Star Wars-film, Az ébredő Erő előtt mutatja meg először, hogy milyen is lesz az a Polgárháború. Türelmes ember vagyok, nagyon türelmes...


A jövő évi Marvel-filmeknél maradva: múlt héten elkezdődött a Doctor Strange forgatása. A film várhatóan 2016 novemberében kerül a mozikba, és Stephen Strange történetét meséli el. Strange idegsebészként dolgozik, de egy balesetben megsérül a keze, és nem végezhet több műtétet. Kétségbeesetten kezd el keresni bármilyen gyógyírt, ami végül elvezeti őt az Ancient One-hoz (tudom, hülyén néz ki, de hivatalos fordítása még nincs a névnek, én pedig önhatalmúlag nem szeretném átnevezni), akitől elsajátítja a mágia és a varázslás művészetét. A főszereplőt nagy kedvencem, Benedict Cumberbatch játssza, a további szerepekben Tilda Swinton, Rachel McAdams és Scott Adkins tűnnek fel, a főgonosz Baron Mordót pedig Chiwetel Ejiofor alakítja majd.
Íme pár kép a forgatásról:




Ja igen, és egy apró megjegyzés; nekem csak ma, a bejegyzéshez való képek keresése közben esett le, hogy Benedict és Chiwetel már játszottak együtt korábban egy másik filmben. Íme a bizonyíték:

12 év rabszolgaság
 
 
Múlt héten derült ki pár infó a szintén jövő novemberben érkező Legendás állatok és megfigyelésük című filmhez. A film a Harry Potter-univerzumban fontos tankönyv írójának, Göthe Salmandernek a fiatalkori kalandjait mutatja be. Salmander az 1920- as évek Amerikájába utazik egy titokzatos bőrönddel, amelyben különféle legendás lényeket rejteget. Az előzetes hírek szerint az amerikai varázslóvilág életébe is nagyobb betekintést nyerhetünk a film során. A történetismertetésen kívül még néhány karakterfotó látott napvilágot. A forgatókönyvet maga J. K. Rowling írta, a rendező az utolsó négy Harry Potter-filmet jegyző David Yates lett, a főszereplőt az idén Oscar-díjjal kitüntetett Eddie Redmayne alakítja, további szerepekben Katherine Waterstont, Ezra Millert, Ron Pearlmant és Colin Farrellt láthatjuk. Izgatottan várom, hogy mi fog ebből kisülni!
 
 
Nos, ezek lennének azok a hírek, amiket szerettem volna megosztani, illetve röviden reagálni rájuk. Jó régen nem írtam már ilyen bejegyzést, és most nagyon jólesett újra felfrissíteni ezt a rovatot. Reméljük, hamarosan újabb érdekes hírek látnak napvilágot, én addig sem maradok tétlen, továbbra is érkeznek majd a könyves, filmes, sorozatos véleményeim!


Nincsenek megjegyzések: