2015. január 15., csütörtök

Pár szó a Golden Globe-ról, illetve a 2015-ös Oscar-jelöltekről

Vasárnap lezajlott a 2015-ös Golden Globe-díjátadó. Sajnos nem nyert senki, akinek én szurkoltam, de ennek ellenére úgy gondolom, jó alkotások/színészek/színésznők kapták meg az elismerést. Eddie Redmayne-en kicsit meglepődtem, az előzetes hírek, kritikák alapján nem őt vártam befutónak. A betétdaloknál is meglepett a Glory sikere, végighallgattam mindegyik dalt, és számomra a Yellow Flicker Beat tetszett a legjobban (ezt most részrehajlás nélkül mondom :D). Rövidre fogva a szót, nagy meglepetések nem születtek, valószínűleg az Oscaron is ők lesznek a nyertesek.
Apropó, Oscar. Ma hirdették ki a jelölteket: az Amerikai mesterlövész jelölése meghökkentett, igaz, nem sokat tudok arról a filmről, de azt nem tudtam, hogy ennyire Oscar-várományos lenne. Az Oscar-gála 2015. február 22.-én lesz, a show idei házigazdája az Így jártam anyátokkal című sorozatból megismert Neil Patrick Harris lesz.

A Golden Globe nyertesei: http://www.imdb.com/awards-central/golden-globes?ref_=ac_nav_gg
Az Oscar-jelöltek: http://www.imdb.com/awards-central/oscars?ref_=ac_nb_osc

Nincsenek megjegyzések: